Finnes den perfekte kvinnen her inne på FP?
En gang innimellom blir jeg dratt inn i mine gamle perfeksjonist-drømmer. Tanken om å få til "alt" virker forlokkende og får meg til å fundere over hvordan jeg kan få det til. Det er selvsagt helt urealistisk for meg, all den tid jeg er både kronisk syk og bedagelig anlagt. MEN, jeg undres, finnes denne perfekte kvinnen jeg drømmer om? Og finnes hun her inne? I så fall vil jeg virkelig vite om deg
Hva er den perfekte kvinnen som får til alt lurer du kanskje? Jo, her er min beskrivelse - Er i jobb, trives i jobben og tjener greit (aller helst godt...)
- Trener. Gjerne fast, og på en slik måte at det synes. Trenger ikke å ha perfekt kropp, men mer typen "Jeg har overskudd, huden gløder, rumpa er i det minste litt spretten..."
- Er i et kjærlig og godt forhold, med gjensidig respekt og alt det der. Regelmessig sex, og gjerne spennende i tillegg.
- God mor (de fleste her på FP har vel lest seg til hva DET er....)
- Lager mat fra bunnen av, gjerne med økologiske råvarer, kortreist eller hva annet som skulle være fint og flott. Klarer å få ungene til å spise hva det skulle være, og nyter sine gulrøtter og mandler på lørdagskvelden. Hun blogger flittig om alt hun lager. Oppskriftene er gjerne hjemmelagede...
- Har et sosialt liv, også utenom familie. Forening, bridgeklubb eller champagnelunch. Samme hva, men relasjoner til venner er intakte og sterke.
- Har en eller flere hobbyer, hvor hun kan være kreativ og produsere klær, gaver, album eller andre ting som er symboler på hennes skapende jeg. Interiør, cupcakes etc. Det kommer under dette punktet. Aller helst finnes det en blogg hvor alt dette dokumenteres.
- Finner på ting sammen med ungene. Da snakker vi aktiviteter knyttet til årstid (ski, skøyter, vannsport), idrett (fotball, synkronsvømming, trampett eller annet), turer i skog, mark og hei, har gjerne båt eller hytte, eller begge deler. Eller kano for den sags skyld
Ja, dere skjønner hva jeg mener. Også disse tingene havner gjerne i en blogg...
- Så kommer det vanskeligste punktet. I tillegg til alle de andre punktene nyter den perfekte kvinnen livet. Hun er i nuet, tar seg tid til avkopling og gjerne meditasjon. Hun smiler og er glad, deler av alt sitt overskudd.
Det er garantert mer som skal på listen altså. Hun er tross alt perfekt.
SÅ. Er du her på FP?