Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvilken spennende rett kan jeg lage til min mann?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-07-12, 23:51   #1
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvilken spennende rett kan jeg lage til min mann?

Ok, litt bakgrunnsinfo først. Jeg misliker sterkt å lage mat. Jeg har dårlig kjøkkenselvtillit på det meste utenom baking.
Mannen min elsker å lage mat så det er som regel han som står for den biten.
Mannen min er overhode ikke noen handyman. Han vil ikke være det engang. Mulig han misliker snekring, oppussing og alt det der like mye som jeg misliker å lage mat.
Nå har vi kjøpt oss rekkehus og han har virkelig vist at han både kan og får til mye. Han har rett og slett imponert meg den siste uka. Det har gjort ting mye lettere.
Jeg vet at han setter veldig stor pris på at jeg lager mat. Så nå vil jeg vise han at jeg faktisk kan lage noe godt. Han er glad i sterk mat, men spiser ikke noe fra havet. Eller sau...

Hva kan jeg lage? Oppskrift, eller link til en oppskrift som fungerer er et must.

Hjelp meg søte damer!

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:37.