Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hjelp! Minsten har brukt pengene mine på itunes

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-07-12, 01:19   #20
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp! Minsten har brukt pengene mine på itunes

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Det er nok ikke lillebror. Gå inn på app-store og let etter "fraud" i diskusjonsforumet der. Det har skjedd i stor skala verden over, og det er svindel. Det har skjedd med meg to ganger. Begge gangene har det skjedd på tider hvor jeg ikke har vært innlogget, og hvor pøbelprinsessen ikke har vært innlogget. Rapporter det så fort som mulig til AppStore, og be banken din om å be om at pengene refunderes. Det skal nemlig ikke være mulig/er ikke lov med svinedyre inn-app-purchases, så det er svindel. Etter at dette har skjedd med min konto to ganger, har jeg ikke noe kredittkort/visa-kort knyttet til kontoen, jeg bruker bare gavekort.
Jeg måtte stenge kortene mine begge gangene, og få nye. Veldig gøy.

Han har gjort det. Jeg ser det jo på spillet, han har plutselig en haug med rubiner.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:58.