Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Mørkt laminatgulv- hjelp!

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-07-12, 11:48   #1
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mørkt laminatgulv- hjelp!

I rekkehuset som vi nettopp kjøpte er det mørk laminat på gulvet i stue og kjøkken. Ikke helt min smak, men gulvet er pent så det skal ikke byttes før neste sommer. Men jeg får det ikke rent. Greit nok at absolutt alt vises på det, jeg må støvsuge rundt 400 ganger hver dag. Men 2 min etter det er nyvasket ser det like skittent ut. Det blir skjoldete og der hvor lyset skinner fra vinduet ser det skikkelig møkkete ut.
Jeg kommer til å bli paranoid om jeg må gå rundt å vaske hele dagen.
Hva gjør jeg?

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:31.