Dere som har Samsung Galaxy SII
Er dere fortsatt fornøyd med telefonen?
Batteritid blir bare verre og verre. Jeg må lade 1-2 ganger om dagen, og det måtte jeg ikke for noen måneder siden.
Etter kort tids bruk (f.eks nettsurfing eller spilling) blir baksiden veldig varm og den automatiske lysstyrken på skjermen har skrudd seg av fordi det er fare for overoppheting! 
Jeg hadde telefonen i vesken under lunsjen. Da jeg tok den ut i sted var den veldig varm på baksiden, enda jeg ikke hadde brukt den på 30 min!
Etter noe googling ser jeg at det ikke bare er jeg som erfarer at den går varm ved bruk, men hva når den ikke er i bruk? Flere som har erfart dette?
Kan legge til at den har vært inne til reparasjon to ganger bl.a pga. flimring i skjermen. Jeg rakk ikke engang å ta den med hjem etter første gangs reparasjon. Tlf var av en eller annen grunn påslått da jeg hentet den og jeg så med en gang at den fortsatt flimret. Så da var det ny reparasjonsrunde.
En kort stund etter så hadde jeg ingen problemer med verken batteritid eller varme. Men nå er det på'n igjen. Og jeg har haket av for auto. lysstyrke, men den haken driver stadig vekk og forsvinner.
I tillegg så er det bare tull og tøys med kontaktlisten. Da jeg satte inn sim-kortet etter å ha fått mobilen tilbake står det både sim-kort og telefonkontakt der, uansett hva slags innstilling jeg har. Og jeg kan ikke endre eller slette sim-kort kontakt.
Jeg har Android-versjon 4.0.3.
Sist redigert av Éowyn : 01-08-12 kl 13:20.
|