Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Jeg klarer ikke shoppe jenteklær/sko!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-12, 23:37   #1
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg klarer ikke shoppe jenteklær/sko!

Det må være noe galt med meg. Jeg sitter her og surfer på ebay, tenkte å se om de hadde noe fint jeg kunne nettshoppe til vesla, 14 mnd.
Jeg sliter nok i vanlige butikker, men ebay er jo så stort, og håpløst.
Jeg er vant til praktiske gutteklær, og joda, jeg får tak i joggebukser og sånt på H&M, Lindex osv. Jeg liker både fargerike barneklær ala Dansk design og de mer duse og nøytrale klærne. Ebay renner over av den typen jentetøy jeg får fullstendig neller av. Bonder og sløyfer og kort-kort og pyntepannebånd og sånt. Jeg vil ha myke, gode bukser og gensere, og jeg elsker sånne buksedresser(?) -bukser som er nesten som sparkebukser, synes de er søte og praktiske.
Noen merker som kan representere det jeg er ute etter?

Og sko... Har dere noen tips til merker som er ålreite til små føtter som nettopp har begynt å gå?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:27.