Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

What to do?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-12, 00:41   #1
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

What to do?

Drømmer og søker på sommerferie neste år.
Har kommet over flybilletter til Venezia for alle oss fem for 4600 kr fra 22.juni til 6. juli neste år. Egentlig kunne vi tenkt oss tilbake til Mallorca som vi var i år (hvertfall mannen) men der er flybillettene 9700 kr. Jeg kunne egentlig tenkt meg Italia, men finner ikke noen kjekk overnatting nå. Er jo så mye å velge mellom, har kikka på Union Lido som er campinggreie men det virker litt stort og voldsomt.

MEN skal jeg bare kline til å bestille de billige flybillettene og ta overnatting etterhvert. Vi kan jo f.eks reise til et par forskjellige steder og.....
Er Italia kjekt i slutten av juni?. Tenker litt strand og sol og litt by.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:10.