Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Nettbrett til barn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-12, 22:24   #1
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nettbrett til barn

Sønnen min blir snart 5 og jeg lurer på å kjøpe et nettbrett til ham i bursdagsgave. Han elsker å låne ipaden eller iphonen min, så han har full kontroll på nettbrett fra før.

Søsteren fikk ds når hun var på samme alder, men jeg tror et nettbrett er gøyere for ham og spillene er jo også mye billigere. Men jeg har ikke tenkt å bruke såpass mye penger at en ipad er aktuelt.

Samtidig er det jo viktig at softwaren er brukervennlig. Jeg tenker at jeg helst vil kjøpe noe fra et kjent merke og da blir det vel android.

Er det noen som har noen forslag til meg? Jeg tenker at de mindre nettbrettene på 7 tommer nok er en grei størrelse for ham.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:14.