Sv: Interiørshoppingtråd III
Interiørshopping? Stereobenk går under interiør, gjør det ikke?
Nå har jeg lett og lett etter en vettug stereobenk som har plass til all galskapen jeg insisterer på å ha i den (bd-spiller, PVR, platespiller, RIAA-trinn, cd-spiller, squeezebox, mediesenter, DAC, preamp, sluttrinn) og det var plent umulig å finne til mindre enn en bra bruktbil.
Så da snekret jeg selv.
30mm MDF og gjengestål fra Biltema er hovedingrediensene, og siden det blir en helvetes masse ledninger når alt skal kobles sammen laget jeg sidevegger og topplate som stikker 10cm ut fra bakplate, sånn at det blir et tomrom mellom bakplate og vegg.
Bak der driver jeg nå og legger opp strøm, sånn at det blir en strømledning fra vegg til benk, og alt kobles da til på baksiden, usynlig, sideplatene skaper også skygge bak komponentene, så ledningene synes ikke i nevneverdig grad, der heller.
Monsteret står på 6 klosser i 40mm MDF, med en spike under hver.
Nå gjenstår det å koble opp vifter bak hver hylle, lys i bakkant av hver hylle så man kan se noe når noe skal kobles om, vifter ut av sideplatene, sparkle og male.
Den skal selvfølgelig være svart. 
Bilder kommer.