Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Benkeplate til kjøkken?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-04-07, 23:18   #19
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Benkeplate til kjøkken?

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Jeg vet bare at vi ikke skal ha profiler på kjøkkeninnredninga. Vi må ha vært bevisstløse i gjerningsøyeblikket, for verre støv- og drittsamlere, æsj!

Vårt er enda verre. Det er nemlig plastlaminert med jukse-trestruktur - litt sånne år-ringer og tremønster som om det er helved som er malt etterpå.

Disse rillene i dette mønsteret samler dritt - slik at det blir gråere og mørkere og tydeligere mønster etterhvert som møkka samler seg opp. Her i påsken ble jeg så lei at jeg satte meg ned og skurte dørene til de ble hvite igjen. Det gikk med en liter Jif minst... og jeg børstet med skuresvamp og tannbørste!!! Det tok en hel dag... jeg har aldri gnukket så mye i hele mitt liv.

Neste gang skal jeg ha helt glatte dører uten profiler og mønster - og ihvertfall ikke hvite dører med mønster!!!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:34.