Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skrekknatt!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-08-12, 08:58   #1
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skrekknatt!

Åh hjelp så redd jeg var i natt! Mannen er på jobb på andre siden av landet, så jeg er hjemme alene med ungene.

Våkner 02.41 av at telefonen ringer. Det er min 10 år gamle sønn.
Jeg svarer, men det er ikke en lyd i den andre enden. Dessuten sover han på andre siden av veggen, og jeg hører ham ikke.
Telefonen ringer igjen, og jeg svarer igjen, men ikke en lyd.
Og så går det opp for meg, -sist jeg så telefonen lå den på kanten ved inngangspartiet, altså UTENFOR huset. Jeg står opp, og går til sønnen min. Han sover, og svarer i ørska at han ikke vet hvor telefonen er, men ikke hos han i allefall.

Nå reiser alle hårene på kroppen min seg, og jeg er overbevist om at det står en galning på utsiden av døra. Jeg sniker meg ned, og lurer på om jeg skal ringe politiet først som sist. Jeg går på kjøkkenet for å spane utover gårdsplassen, men kan ikke se noen hverken der ute eller på trappa. Telefonen min fortsetter å ringe, og jeg avviser anropene.

Så må jeg bare ta mot til meg, går mot døra, og river den opp. Ingen der. Telefonen til sønnen min ligger der jeg så den sist, og i det jeg åpner døra kommer den til svareren min igjen. Jeg røsker til meg telefonen, slenger igjen døra, og skjelver som et aspeløv mens jeg går inn på kjøkkenet.
Mens jeg står der med begge telefoner, ringer sønnen min sin mobil opp min igjen. Jeg slår av skiten, og går og legger meg. Tar litt tid før jeg sovner.

Nå i dag når vi slo på tlf til sønnen min, kan vi ikke finne på hans telefon at han ringte meg i natt. På min er det derimot 7 anrop registrert.
Merkelig, ikke sant?

Jeg må bare holde en knapp på fukt eller noe sånt, jeg skal tross alt sove her alene i natt også...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:20.