Hva bruker man til olaskjørt?
Det kan godt hende at olaskjørt er helt ute for tiden, men det bryr jeg meg ikke stort om. Jeg har mer enn nok med å forsøke å lære meg selv å å kle meg i noe annet enn treningstøy, olabukser og t-skjorter. Ambisjonen er ikke å kle meg etter hva som er in, men å kle meg i noe litt mer feminint og litt mer spennende, uten at det blir for ekstremt i noen retning.
Jeg har to olaskjørt i skapet jeg aldri får brukt fordi jeg ikke vet hva jeg skal bruke til de. Begge når meg til litt over knærne og begge er i mellomlyst jeansstoff. Det ene er helt rett, ganske smalt og har knapping helt ned. Det andre er vel klokkeformet (litt utskrådd) og i mykt deilig stoff.
Hva bruker jeg til disse? Hva slags overdel og hvilke farge på strømpebukse/tights?
Jeg er bare 160 cm høy og bruker str 42/44. Jeg føler jeg trenger fargesammensetninger og klær som iallefall ikke får meg til å se enda kortere ut. Jeg har store pupper og litt mage, så jeg trenger overdeler som passer til det også.
Jeg har forøvrig ikke lage støvletter, så det blir lave sko enn så lenge. Jeg har fortsatt ganske kraftige legger (60 kg vektnedgang har ikke slanket leggene nevneverdig), så det å skulle finne støvletter er ingen enkel sak.
|