Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Barnas høstklærtråd (ute)

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-12, 18:11   #26
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Barnas høstklærtråd (ute)

Har storhandlet på OBS denne uka. Alle guttene trengte gummistøvler, og nå som de alle er over barnestørrelsene, koster jo skikkelige støvler det hvite ut av øyet. Og sist jeg prøvde meg på billig-variant holdt de knappe tre uker.

Så har jo OBS kampanje på Dock Boots, 199 for barnestr, opp til 35, og 299 for voksenstr. Disse er vel litt omdiskutert, men jeg liker dem, de er gode på foten og prisen var jo uslåelig. Enda bredere ble smilet mitt da jeg funderte på om ikke disse var veldig store i str sist? Jeg dro på meg en barnestøvel i str 35, og den satt som et skudd! Jeg er vanligvis en 37/38 str! Dro med meg et par, og gikk videre til voksenstr. Prøvde på meg en voksen str 36, og den var kjempetrang! Målte støvlene mot hverandre, og 35-str i barnekolleksjonen var flere størrelser større enn den i 36 i voksenstr! Den tilsvarte omtrent str 37-38 i voksenstr. Var usikker på hva barna ville passe, så jeg tok med meg ett par i 38, og ett i 42. 12-åringen passet 42 greit, mens 10-åringen svømte i 38. Så da ble det bytte, 2 par støvler i 35, ett par i 34, og ett par i 42. Veldig praktisk med så kjempestore størrelser, da sparte jeg jo noen hundrelapper.
Dette ble en veldig lang avhandling gitt.

Jeg skulle egentlig bare tips om å sjekke størrelsene på disse før dere kjøper.

OBS hadde også litt ullsalg, så jeg kjøpte litt ull til vesla.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:29.