Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kattekunnskap ønskes

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-12, 22:27   #11
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kattekunnskap ønskes

Da skal vi få en voksen hjemløs katt. Mannen har bygget hule i snekkerboden i kjelleren der underlaget er saueskinnet fra vogna. Der kan den gå inn når den ikke vil være ute. Kattedør fra garagen og inn dit, og kattedør til garasjen. Med chipfunksjon på den ene.
Maten skal stå fast ved hulen. Og kattedoen i kjelleren men et stykke unna.

Vi lager mat og koseavtale for katten i sydenuka med nabojentene som skal kose, gi mat og vise at det er folk der som bryr seg. Dette har jeg klarert med dyrebeskyttelsen.

Katten skal være inne i tre uker, men vi skal gå tur med den i bånd og vise den nabolaget.

Gleder meg faktisk. Når jeg slapp kattunge, så er jeg mye mer komfortabel med tanken. Mann og unger er ekstremt dyreglade og gleder seg villt.

Så i morgen el fredag morgen skal vi på dyrebutikken og kjøpe
Kattedo, klorestativ, mat og bånd.

Er det vanlig at man kan låne bur slik at vi får hentet katten. Eller går det bra hvis den feks sitter oppe i en bag på bilgulvet?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:16.