Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Trenger tips om noe morsomt/kult/tøft/annerledes

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-12, 09:27   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trenger tips om noe morsomt/kult/tøft/annerledes

Jeg liker ungene mine best når jeg har dem én og én, og uten innblanding fra Sambo.

Så et par ganger i året forsøker jeg å dra avsted med enten Stesnuppa eller Poden. Da tar vi en helg bare oss.
Med Poden har det blitt tradisjon å dra på MGP jr i Oslo. Det er stas og vil funke i flere år enda.
Men jeg har ikke funnet noe lignende for Stesnuppa. Hun nærmer seg 15 ().
Er det noen som kommer på en årlig begivenhet, som kan være ok for en ungdom?
Slik det er nå blir ting litt sånn på måfå, og jeg ønsker å finne i hvertfall én fast helg vi kan gjøre noe vi på forhånd vet hva er.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:36.