Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Barnesikring i bil

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Se resultatene: Hvordan sikrer du barna i bilen
Aller aller strengeste krav (bakovervendt til barnet har vokst ut av alle de bakovervendte setene) 43 38,39%
Bakovervendt til 18 kg og bilstol til 36 kg 64 57,14%
Bakovervendt til 9 kg og bilpute til 135 cm 3 2,68%
Bilens belter 2 1,79%
Bilsikring?? 0 0%
Deltakere: 112. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-12, 19:28   #26
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnesikring i bil

Jeg er ganske fanatisk bakoversikrer frem til de er 4 år. Etter det er jeg litt mer pragmatisk. en 4-åring har ikke mer nytte av å sitte bakover enn en seksåring eller en voksen, slik at da blir det en mer praktisk tilnærming. Beltestol til 150 cm eller 36 kg er også et mål, men jeg har faktisk latt toern sitte på bare pute nå på grunn av at han rett og slett er så lang at det tar hele sikten bakover. Han må sitte i midten. Men nå er det uansett kun kort tid igjen av bilsikringsperioden hans. Jeg er heller ikke av de som gråter når ungen vokser ut av sikringa, jeg synes det er ganske godt og tenker at de da er store nok.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:28.