Sv: [avsporing] Er det de vi er mest glad i som er de viktigste personene i livet vår
Tja... Jeg har mange i livet mitt som er viktige for meg, og selvsagt er mannen min, nær familie og venner høyt oppe. MEN jeg har faktisk to personer i livet mitt som har betydd ekstremt mye for hvordan livet mitt er nå, og som har betydd en enormt stor og gjennomgripende forbedring av livet mitt de siste årene.
Den ene personen er en mannlig kollega, som vel er på vei til å bli en ganske god venn vil jeg si. Den andre personen er min psykolog. Begge to har hjulpet meg, og hjelper meg fremdeles, gjennom kanskje den vanskeligste perioden jeg har opplevd så langt i livet mitt. For meg er det så stort at noen gir så mye av seg selv og aksepterer meg og alle mine feil, mangler og nevroser så betingelsesløst, at jeg har faktisk ikke ord for å beskrive det. Så det er vel rimelig trygt å si at disse to påvirker livet mitt betydelig uten at jeg føler noen spesiell kjærlighet for dem på den måten man gjør for kjærester/familie/venner.