Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Helstekt pattegris i selskap?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Ville du reagert på retten?
Ser fristende ut og ville kost meg med måltidet 72 53,33%
Synes det er ekkelt med hele dyret liggende sånn og ikke spist så mye... 63 46,67%
Deltakere: 135. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-12, 13:23   #1
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Kul

Helstekt pattegris i selskap?

Prøver meg på en poll. HAr aldri fått det til så vi får se...

Iallefall,
Nå vet man som oftest ikke hva man får servert når man blir bedt bort på middag men man kan jo tenke sitt fordet.
Hva hadde du tenkt om du hadde fått helstekt pattegris servert i selskap hjemme hos venninnen/evt annet selskap?
Helt greit og spist eller hadde du synes det ville vært litt ekkelt og ikke spist så veldig mye?

Jeg fikk denne MMSèn i går fra venninnen min om at de har hatt selskap og hadde servert dette.
Jeg ble helt paff og kjente etterpå at jeg ble litt uvel av å se et helt dyr ligge sånn.
Jeg er ikke noe stor kokk men lager større steker og andre retter til 14 stykker men ikke sånne helstekte dyr på denne måten.
Jeg er heller ikke særlig opptatt av å verken lage eller smake på/spise Smalahue. Mulig det er fordi jeg ser dyret ligge sånn.. det blir på en annen måte når det har blitt til en stek igrunnen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:56.