Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Å hekle et gulvteppe

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-12, 11:22   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å hekle et gulvteppe

Jeg vurderer å hekle et gulvteppe til stua. Eg har funnet et garn som heter zpaghetti fra hooked som består av det jeg syns ser ut som remser i jersey (t-skjortestoff). Fordelen er at det ikke løsner tråder langs kantene, ulempen er at de ikke har fargekombinasjonene jeg vil ha, og det blir veldig dyrt.

Noen som har testet det, evt. andre liknende garn? Kan jeg kjøpe billig Jersey for å klippe opp i stedet, eller vil vinninga gå opp i spinninga med tanke på tid. Jeg vil ikke ha fillerye-look med løse tråder.

Hva med fat&happy fra Pickles, eller vil det bli for løst?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:43.