Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bare jeg som ikke kan fordra å snakke i telefon?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-12, 09:18   #27
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bare jeg som ikke kan fordra å snakke i telefon?

Test deg selv:

1.
Du lider av alvorlig telefonskrekk. Du setter deg heller i bilen og kjører en halvtime i håp om at den du skal snakke med er til stede. Er det ingen vei utenom, skriver du opp alt du skal si, også ditt eget navn. Du lar det ringe maks tre ganger før du slenger på røret, beklager at det ikke var noen der, og lover at du skal ringe senere. (Mye senere.)

2.
Du vegrer deg for å ringe; selv ikke familie og venner får høre mye til deg. Du sender heller en tekstmelding. Må du ringe, kan det ikke skje før du har psyket deg opp en dag eller to først.

3.
Du har et avslappet forhold til telefonering. Du kikker på klokka før du tar av røret, du liker jo å vise litt hensyn.

4.
Du er den fødte telefonselger; hverken middagslurtid eller gullrekka på NRK stopper deg. Du legger ikke på før de i den andre enden kommer med (etter hvert lettgjennomskuelige) unnskyldninger som "bikkja må ut" eller "jeg må dessverre gå nå, jeg skal på et møte". Selv om du får beskjed om at "vi ringer deg tilbake", ringer du opp igjen etter kort tid for å være sikker på at man ikke har glemt deg.

Jeg er en typisk toer.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:35.