Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Kan noen synse litt om dette?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-12, 19:42   #1
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kan noen synse litt om dette?

Jeg er egentlig ganske dårlig på interiør. Jeg liker at ting matcher og har derfor kun møbler med likt treverk på stue/spisestue. Da føler jeg at jeg kjører rimelig safe.
Jeg har altså spisestuebord, stoler, sjenk, vitrineskap, tv-benk og stuebord i antikk beis, fra Ikea. Nå selger de fint lite av dette lengre og jeg får jo dermed et stort problem ettersom det er på høy tid å bytte ut stuebordet og tv-benken.
Vil det se merkelig ut om dette byttes ut med noe som er helt hvitt? Jeg kunne godt tenkt meg lyse møbler nå, men det ville være teit å bytte ut alt.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:49.