Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hjelp til vestlending som skal kjøre tog på austlandet

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-12, 09:23   #1
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hjelp til vestlending som skal kjøre tog på austlandet

Om nokre dagar skal eg på jobbreise. Fly Bergen-Oslo, og deretter tog til Lillehammer. Flybillett har eg ordna, og trur eg har ein halvtime på meg til å rekke eit tog nordover. Men på nsb sine sider ser det ut til at det ikkje går tog likevel?? Det poppar opp tekst om at det er stengt mellom "Notodden og Nordagutu" - og eg er ikkje godt nok kjent til at eg veit korleis det påverkar meg. Eg får i alle fall ikkje opp nokre valg, så da antar eg at eg ikkje kan ta tog likevel da?

Leiebil er mulig, men kor lang tid tar det å kjøre frå Gardermoen til Lillehammer? Det er da eit ganske godt stykke? NSB setter sikkert opp buss der som linja er stengt, men neimen om eg veit om det er mulig å rekke fram i tide...

Da fekk eg vell smake på frustrasjonen over tog på austlandet eg også

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:11.