Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Smart telefon, ikke så smart eier. Brukerhjelp

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-12, 14:31   #1
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Smart telefon, ikke så smart eier. Brukerhjelp

Hei jeg heter tink og er veldig fornøyd med at jeg slipper å etterlyse alle gamle telefonnummer på FB. Sånn som tantene gjør.

Men etter å ha koblet meg opp mot både gmail og facebook i tillegg til å ha lastet over dobbelt opp med telefonliste fra gammeltelefonen så sitter jeg med over 1000 kontakter. Ca 250 av disse er de telefonnumrene jeg hadde lagret på den gamle gode sony ericsson. Det tar litt tid å finne fram til den personen jeg tenker å ringe til, også er det litt irriterende å se at alle står dobbel og trippeloppført.

1. Hvordan kan jeg enkelt slette kontakter? Nå får jeg bare til å gå inn på hver enkelt og ta vekk en del informasjon.
2. Jeg fikk til å slå sammen flere kontakter sånn at pappa står oppført som pappa, men med flere numre inne. Men jeg fikk ikke med meg hvordan jeg gjorde det - det var visst nybegynnerflaks.

Andre gode tips og råd?

Del to handler om hvilke app-er jeg trenger for å være en lykkelig og smart eier av dette vidunderet.

Det er en sånn!

Den heter samsung galaxy s3.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:47.