Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Skal overraske mannen, men nå er jeg livredd ...

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-12, 18:18   #1
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skal overraske mannen, men nå er jeg livredd ...

Mannen tror vi skal til København med båten i november, han er helt overgitt over at jeg ikke vil ut å fly og oppleve noe nytt he he.
Sannheten er at jeg er livredd for å fly, altså jeg gråter ved take-off
Jeg vet alt det her med tryggere enn bil bla bla bla osv.
Men jeg har da gått til den beslutningen at jeg skal overraske mannen, jeg har ikke bestillt køben tur, men London tur..jeg er mega mega stolt over meg selv og har så lyst til å fortelle det til han, men når vi reiser skal jeg bare be han svinge av ved flyplassen istedet.
MEN jeg ser vi skal fly med Ryanair, og de har jo vært mye i media i det siste, og jeg er ganske redd og lurer på om jeg skal bytte flyselskap (som sef reisetidene er veldig ukurrante på)

Kan noen berolige meg?? Eller bør jeg bytte?
Han pleier liksom å berolige meg, men det kan han jo kke nå.
Jeg har kontroll over flyskrekken på en måte og har sett flight clinc dvd en, men jeg har aldri flydd med Ryanair før!

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:09.