Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Gode kaker etter mektig, tung middag?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-12, 22:02   #1
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Gode kaker etter mektig, tung middag?

Jeg får 15-16 store og små gjester til middag kommende helg. Jeg skulle egentlig lage middag selv, men nå har en av mine venner tilbydd seg å lage mat og det er jeg veldig glad for. Det blir en kraftig ertesuppe, salt kjøtt, potetstappe, lefse og diverse tilbehør. Med andre ord en mektig og tung middag. Jeg tenker at det ikke er noen som har lyst på dessert etter den kosten der, men et par gode kaker til kaffen litt senere på kvelden må vi jo ha. Jeg har selv ofte lyst på noe litt syrlig etter slik salt, tung mat. Kanskje en sitronkake? Har noen en god oppskrift på sitronkake i langpanne?

Tar eventuelt gjerne i mot tips om andre lettlagede og gode kaker som kan passe også.

Kakene trenger ikke være melkefri. Det melkefrie barnet er ikke glad i kaker og spiser kun ett slag, så hun får en melkefri sjokoladekake.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:49.