Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Smarttelefon med kontantkort?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-12, 01:27   #1
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Smarttelefon med kontantkort?

Ja, går det an, eller får de ikke utnyttet telefonen da, jeg tenker på app'er og spill og slik? For det er vel kanskje mye dyrere å surfe med kontantkort selvfølgelig.

Min tanke var at han kanskje skal få telefon (Samsung Galaxy Y tror jeg)til jul, men at han kun får lov til å surfe på wifi her hjemme og ikke bruke abbonnementet til det i det hele tatt. Er det en mulighet?

Ja, som dere skjønner har jeg ikke smart-telefon, og er helt grønn på dette området, men for min sønn på 10 så er det visst det eneste han ønsker seg til jul.

Vil den fungere som mp3-spiller i tillegg også, for det sto visst også på ønskelisten forresten.

Andre tips, ting jeg må tenke på eller andre mobiler som kan vurderes? Denne var nemlig den billigste jeg fant som fylte kriteriet touchtelefon som er kul.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:53.