Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Boikottlister ifht dyrevern

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-12, 16:19   #1
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Boikottlister ifht dyrevern

Jeg er ganske opptatt av dyrevelferd, miljøvern og krig og fred og sånt.
Jeg leser disse listene de ulike organisasjonene lager og lar være å kjøpe produkter fra produsenter jeg mener ikke er kompatible med mitt sy på ting.
Sist ut nå er de skrekkelige videoene (atter en gang) om forholdene i pelsdyrnæringen som jo aldri blir bedre.
Jeg har fulgt denne listen i alle år, men oppdaget til min forskrekkelse at en av mine yndlingsprodusenter (Staff) nå er kommet på listen og sier at de ikke ser forskjell på bruk av skinn og pels og derfor tar i bruk pels igjen.
Så, da ryker favorittplaggene mine gitt.
Når det gjelder kosmetikk/hygieneprodukter synes jeg det er litt verre. Jeg har en del allergi, og jeg strever med å finne gode erstattere for noen av produktene på fy-lista.
Hvordan er det med dere andre, følger dere opp slike lister?

Produsenter som bruker pels:
http://www.dyrevern.no/artikler/nyhe...s/salg_av_pels
Produkter testet på dyr:
http://www.dyrevern.no/kampanjer/dyr.../testet_pa_dyr

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:24.