Kleshjelp til Grease-fest ønskes
Jeg trenger hjelp.
Vi skal på Grease-fest/julebord rett før jul. Det er en venners vennefest, det skal være Grease (og lignende) musikk og det skal danses blant annet etter denne. Fantastisk morsom låt å danse til!
Dansingen er hovedpoenget. Festen er avslutning på et internt dansekurs i denne vennegjengen der vi har hatt hjelp av en fantastisk danseinstruktør som har lært oss å danse swing til den typen musikk. Forhåpentligvis får dansepartneren min gipsen av beinet før festen også.
Jeg innser at jeg ikke kan gå på en slik fest i dongri og ulltrøye. Men hva i alle dager tar jeg på? Jeg har ett krav og det er at det er dansbart og bevegelig. Jeg må også kunne bruke flate, myke sko (har helt svarte og helt hvite dansesko jeg kan velge i). Denne damen danser ikke i høyhæla sko. Jeg ser vel for meg kjole eller skjørt. Det må ikke nødvendigvis være 50-tallsinspirert, dette er ingen kostymeball, men det må jo være litt fint.
Jeg er en størrelse 42/44, mye pupp og litt mage. Jeg vil ha minst halvlange ermer på overdel pga "grevinneheng" etter 60 kgs vekttap. Ellers er jeg åpen for det meste, men det må altså gå an å bevege seg i klærne. Det må også være nettbutikk.
|