Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Søskenvogn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-07, 21:10   #1
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Søskenvogn

Jeg fant ikke så mange søskenvogn-tråder her, så jeg håper dere bærer over med meg og dele tankene deres med meg. :håper:

Poden har ikke fått bhgplass så vi må nesten ha søskenvogn. Hvis han hadde fått plass så hadde vi nok bare kjøpt sete til å ha på bagen til babyen.

MEN. Jeg syns jeg hører negativt om alle de ulike jeg...

P&T vil jeg ikke ha, for jeg likte ikke måten babyen ble liggende på.

OTH/TFK og EasyWalker har jeg hørt litt negativt om også, at ungen ikke sover godt/liker å ligge i dem. At full liggestilling (som de reklamerer med) ikke er full liggestilling. I tillegg så er det et minus at man ikke kan ha sportsdelen vendt mot deg syns jeg.

Teutonia har der man kan snu sportsdel mot, men da må begge snus, noe poden ikke kommer til å sette veldig pris på. (Snudde sittedelen hans i dag, han har sittet vendt mot meg helt til nå, og han syns det er storveis!). I tillegg er den tung da.

Og så finnes det en som heter Firstweels, der kan man snu hver enkelt del, men så ser den litt skral ut, i tillegg til at sittedelen ligner på Bogaboo, og den ser liksom så vond ut, at man alltid må ha knekk i knærne. (Men sånn er vel flere av dem egentlig, når fotbrettet ikke er regulerbart.

Jeg må bare si at jeg ikke aaaaner hva jeg skal velge. Har på følelsen at jeg kommer til å bli misfornøyd uansett. (Kan jo håper på at poden får bhgplass før lillebror vokser ut av bagen da, så er jeg kvitt hele problemet (Noen som kan se inn i fremtiden).

Så, hjelp meg!!! :ber:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:56.