Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Som julebaksten på kjerringa

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Har du startet på årets julebakst?
Ja, jeg har startet bakingen til årets jul og er rett og slett ikke vel bevart. 22 12,72%
Nei, det skulle tatt seg ut. 151 87,28%
Deltakere: 173. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-12, 12:14   #1
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Som julebaksten på kjerringa

Jeg ser med sjokk, vantro og forundring at opptil flere jeg kjenner har startet på årets julebakst, og det er jo faktisk ikke desember enda en gang. Jeg trenger å vite omfanget av disse perversitetene (påvirket av en annen tråd fikk jeg lyst til å bruke dette ordet selv om det kanskje er bittelitt i overkant når det gjelder tidlig julebakst) og lager derfor en poll.

Ja, og kom ikke her og klag på pollalternativene. Her burde det være svar som passer for alle.

Emneord
julegalskap, perversiteter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:20.