Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Gelénegler - vedlikehold

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-12, 23:19   #1
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gelénegler - vedlikehold

Hvordan er det med vedlikehold av gelénegler? Hvordan er det å file på dem for eksempel? Og er det begrensning på hvor lenge geléen kan/bør ligge på uten at egne negler tar (for mye) skade av det?

Neglene mine er egentlig ganske dårlige. De har potensiale til å kunne få litt lengde, men de begynner ofte å flake av i lag. Og innmellom så vokser de ut fiks ferdig med hakk i sidene. Så jeg har lurt litt på begynne å få dem forsterket med gelé. (Kan man forsterke egne negler med gelé, forresten, uten å samtidig legge falske?)

Så det jeg lurer på er om jeg i utgangspunktet kan ha neglene på "for alltid" da, kun etterfylle og file dem ned til ønsket lengde? Eller bør de fjernes med jevne mellomrom så neglene får hvile?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:17.