Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Fortell meg om Kolymbia, Rhodos

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-12, 21:17   #1
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fortell meg om Kolymbia, Rhodos

Vi skal på ferie i mai, til Kolymbia på Rhodos. Vi skal på i en sånn feriemaskin med all inclusive og bamseklubb og badeland og full pakke, og jeg tror ikke det egentlig er nødvendig å bevege seg utenfor hotellområdet om man ikke ønsker. Reiseselskapet arrangerer "autentisk gresk aften i liten gresk landsby", men jeg tror kanskje ikke akkurat at det er noe for oss. Er det noe vi kan finne på på egenhånd? Plasser å se? Byer å besøke?

Jeg innrømmer at jeg er full i fordommer mot Rhodos og får litt angst med tanken på denne ferieformen, men ser jo at det vil bli supert med små barn, så jeg må nok få til å snu egne dårlige holdninger innen vi skal dra.

Kan dere hjelpe meg?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:47.