Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Agatha Christie-forviklinger

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-04-07, 10:41   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Agatha Christie-forviklinger

I påsken kjøpte jeg en bok av Agatha Christie som skulle handle om Miss Marple, hvor et besøk hos en venninne kaster henne inn i et drapsmysterium. Vel, i går skulle jeg lese boken på sengen. En pocketbok utgitt av Aschehoug. Jeg leste noen sider om en ung kvinne som blir funnet drept, hvor en skummel mann kaster fra seg en tyrkisk sigarett idet han forlater åstedet. En nabo gjør anskrik, og politiet kommer. Men... Hvorfor i huleste heiteste dukker Hercule Poirot opp? Det skulle jo være Miss Marple sin sak! Jeg bladde noen sider videre, og ser ikke Miss Marple nevnt noe sted. Hæ? Etter å ha bladd enda noen sider oppdager jeg at det er en novellesamling. Og alle med Poirot. I en Miss Marple-bok.

Det viser seg altså at det er feil omslag på boken jeg har kjøpt. Er det mulig? Jeg lurer meg på om Aschehoug har sendt ut tusen bøker med feil omslag. For en tabbe. Jeg bør få ny bok nå, synes dere ikke?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:33.