Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hjelp oss å velge nettbrett

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-12, 09:28   #37
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp oss å velge nettbrett

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Skal du kun spille og surfe litt er 16 GB nok. Skal du lagre filmer, musikk, mye bilder osv må du ha større. Ungenes iPad er en arvet 1GEN med 3G og 64 GB. Det ligger uhorvelig mye apper innpå, mest spill, og der er det såvidt over 16 GB i bruk. Tror det var drøyt 250 apper sist jeg syncet den, og av dem er sikkert 200 spill.

Jeg har 16 gb på min ipad - og til mitt bruk holder det i massevis. Jeg laster inn filmer før jeg skal på togtur, og så sletter jeg senere - jeg bruker ikke ipaden som arkiv. Jeg har ikke tusen spill-apper - ipaden min blir bare brukt av meg, og jeg er ikke en plasskrevende bruker. Har mange ledige gb til enhver tid, og har enda ikke slettet noe annet enn filmer. Jeg sletter filmer på den bærbare pcen også jeg, jeg gidder ikke å ha de samme filmene lagret flere steder. I tillegg så streamer jeg filmer via netflix når jeg er hjemme.

Hvis jeg skulle kjøpt ny så hadde jeg sikkert kjøpt 32 gb likevel - den jeg har nå vant jeg i en konkurranse. Men, jeg ser, som sagt, at jeg ikke trenger mer enn 16 gb, så for meg hadde de ekstra pengene vært bortkastet.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:23.