Spin off: liker du at menn doller seg opp?
I tråden om bukseseler for menn, ble det spurt om hva menn skal dolle seg opp med. Min første innskytelse er at de skal dolle seg så lite som overhodet mulig. Hva tenker FP-damene om dette? Hvordan skal menn helst se ut, kle seg og eventuelt "dolle seg" opp med?
For min del holder det med normalt god hygiene, noenlunde rene og ok klær, og ellers et passe avslappet forhold til eget utseende. Jeg liker ikke smykker på menn, eller damer for den del, jeg har et særdeles anstrengt forhold til smykker uansett hvem som bærer dem. Jeg har heller ikke veldig sterke meninger om påkledning verken til hverdags eller til fest. Det går i jeans og gjerne en skjorte eller en ullgenser til hverdags nå på vinteren, og det passer meg i grunnen greit. Ikke veldig spennende, kanskje, men det matcher i det minste min ganske avslappede klesstil godt.
Utseende forøvrig har jeg forsåvidt ikke så sterke meninger om, men jeg ser jo en klar tendens ved å se på de jeg har hatt et rimelig tett forhold til da. De har et par fellestrekk og ett av de er litt skjegg. Ikke av den typen som kan skjule en halv ost, men mer av typen tredagers. Ellers har jeg kun vært sammen med relativt mørkhårede menn, uten at det betyr at jeg har noe i mot de som ikke er mørke. Hår er tydeligvis ikke viktig, der har det variert fra nokså rufsete til nesten ingenting. Ellers foretrekker jeg nok typen som heller mer mot sporty stil enn klassisk, uten at det trenger å bety Fjellräven-bukse fem dager i uka.
|