Sv: Anbefal oss en trådløs høytaler (Bose, Libratone, annet?)
Hifiklubben har eit tilbod der du får prøve ut sonos i fjorten dager, fram til nyttår.
Vi har (foreløpig) ein play:3, som gir god lyd i ei stove på ca. 30 kvm. Vi kjem til å utvide med fleire einingar, den eine høgtalaren gir jo ikkje stereolyd og vi ønsker fleire høgtalarar i fleire rom etterkvart. Men det tar vi, etterkvart som vi synest vi kan prioritere å bruke pengar på slikt. Foreløpig er ein play:3 god nok. Play:5 er anbefalt til fleire rom, men på grunn av stereoeffekten, ville eg heller hatt to play:3 enn ein play:5. Designmessig liker eg og play:3 best.
Opprinnelig lagt inn av Curly, her.
Må man ha en sånn bridge på play5 også forresten? Finner ikke pakketilbud på den.
Og så blir jeg så innmari forvirra på air play og trådløs, er ikke de det samme? Ser a den krever Apple air port express for å få AirPlay mn jeg kan vel spille musikk og radio fra iPad til høytaler uten??
Ja, du må ha bridge uansett. Det er brigden som omformer signala og sender dei til høgtaleren.
Du kan spele musikk frå radio og iPad/iPhone utan Apple air port express. Det er ein app du laster ned, så kan du bruke opptil tre telefonar eller nettbrett som fjernkontroll.