Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Humanetisk forbund "avkristner Deilig er jorden"

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-12, 22:51   #9
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Humanetisk forbund "avkristner Deilig er jorden"

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Er det virkelig et problem i dagens Norge at man får pes for feire jul når man ikke er kristen? I min virkelighet er det utrolig fremmed, jeg tror knapt nok barna mine kjenner noen som definerer seg som kristne utover familien, og alle feirer jo jul.

Jeg kan jo ikke snakke for andre enn meg selv, og så må du velge om du vil tro at jeg snakker sant eller ikke. Det jeg kan si er at i min virkelighet så har vi allerede hatt to samtaler med tiåringen om hvorfor vi feirer jul når vi ikke er kristne og om hvorfor det er greit at hun syngler solo i kirken i morgen selv om hun ikke er kristen. Fordi vennene hennes syns det er rart, og antakelig fordi hun reflekterer mye over dette selv som naturlig er når man når en viss alder og av naturen tenker mye.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:10.