Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vaskemaskin 6 kilo/8 kilo? Hjelp

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-12, 18:31   #1
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv

Mrs. S sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Spørsmål

Vaskemaskin 6 kilo/8 kilo? Hjelp

Jeg har kjøpt en ny vaskemaskin, som var utsolgt slik at jeg ikke får den før om en uke.

Selgeren argumenterte for at en familie trenger en maskin som tar 8 kilo, istedenfor 6 kilo. Jeg har ikke peiling på hva den gamle maskina tar, og den er så slitt at merke/navn er uleselig. Så det nytter ikke å se det.

Jeg blir litt sånn på vakt når en selger prøver å pushe en annen vare enn tilbudet. Så jeg tok den som vasker 6 kilo. Jeg liker ikke å vaske halvfulle maskiner, og tenkte at det er lettere å dele opp vasken etter farge og hvor skitten den er, enn å fristes til å vaske alt sammen.

Nå har jeg fått kalde føtter, og tenkte å kansje heve kjøpet av denne maskina. Fortell meg hvorfor jeg trenger en som tar 8 kilo!

Jeg aner ikke hva 8 kilo vask tilsvarer. Hjelp meg her. Hvis dere skifter på sengene, hvor mange sengesett + poselaken går i en 8 kilos maskin? Jeg kan ikke vaske 4 skift samtidlig i min gamle maskin.

Hva med dyner? Forete sengetepper? Matter av typen "fillerye"?

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:02.