Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Foreldrerollen og multitasking

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-13, 15:05   #23
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Foreldrerollen og multitasking ...

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg lurer på om jeg bedrev fraværende egotripp eller positivt samvær i dag. Jeg kledde på ungene etter frokost og gikk ut med dem. Så jobbet jeg i hagen (lukte, kjørte jord, putlet med de ørsmå knoppene som jeg oppdaget, ryddet og ordnet, mumlet fraværende for meg selv mens jeg målte opp hagen og tegnet inn stauder og busker) mens ungene fikk en bøtte grønnsåpevann og beskjed om å vaske hageredskaper. Etterhvert lekte de litt og husket, med noen formaninger om å ikke drepe hverandre, dele på såpevannet osv. Til slutt (etter to og en halv time) drakk jeg kaffe og de fikk kakao.

Jeg var ikke "med dem", jeg lekte ikke, jeg jobbet. Men jeg var ute sammen med dem. Jfr. artikkelen er jeg en temmelig dårlig og fraværende forelder.

Uenig med deg i det. Jeg synes dere har hatt en fin felles aktivitet

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no