Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Grønn hverdag: Kaffekapslene er et miljøproblem

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-13, 17:10   #11
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Grønn hverdag: Kaffekapslene er et miljøproblem

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jøss. Så hvis man bor i Oslo sentrum (og lar bilen stå i helgene), så kan man ikke jobbe på Losby gods eller et annet sted man ikke kommer kjapt frem med kollektivtransport?

Jepp, jeg mener at biler, nesten bør forbys sentralt i store byer eller du gjør som i London, gjør det svindyrt å kjøre inn og ut av sentrum. Dette blir jo mer og mer vanlig i større byer forøvrig (bare synd det ikke har skjedd i Oslo enda).

Jeg er som sagt veldig miljøbevisst (mener jeg selv da) og er helt klar på at jeg er villig til å betale den prisen det ville ha kostet å gjøre store inngrep i mitt levemønster for en "grønnere" hverdag. Utviklingen går dessverre i stikk motsatt retning. Jeg og millioner av andre med stor kjøpekraft får enda billigere forbruksvarer (inkludert reiser) og jeg ser helt ærlig ikke for meg hva som kan stoppe denne utviklingen.

Sist redigert av Lisa : 22-01-13 kl 17:21.
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:04.