Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Pusse og male trapp, erfaringer?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-13, 20:53   #17
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pusse og male trapp, erfaringer?

Om trappen ikke er full av hakk så må du ikke pusse den. Du kan vaske den godt med salmiakkvann, male ett par strøk med heftgrunn og så noen strøk med gulvmaling.

Vi har hvit trapp, og selv om det er veldig pent, så er det slettes ikke praktisk. Nå lider ikke jeg av støv på hjernen, men selv for meg synes jeg alskens skitt synes. Dessuten maler jeg den med jevne mellomrom for det løpes nå opp og ned med sko og det blir fort hakk og sår som synes veldig godt.

Å male annethvert trinn er lurt om man ikke har mulighet til å komme seg opp på annen måte. Det så nok litt suspekt ut da jeg malte trappen i høst og vi vaset rundt huset i morgenkåper og tøfler og klatret opp stigen og inn verandadøren i 2.etg. Men det kortet inn maletiden i hvert fall.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:15.