|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#11 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff fra barnehagedebatten; har du gått i barnehage?Jeg gikk i barnehage fra jeg var 2-3 år, tror jeg. Først gikk jeg på Lademoen barnehage i Trondheim, selv om vi bodde på motsatt side av byen. Jeg har fine minner derfra, selv om jeg tipper det var ganske nedrent. Jeg husker jo at Lademoen var ordentlig shabby enda da. Så fikk jeg plass på Flatåsen barnehage. Der trivdes jeg over hodet ikke, men gikk der et halvt år før i flyttet til en annen by. Da vi flyttet hadde jeg først dagmamma en stund før jeg fikk plass i en fylkeskommunal barnehage (sykehusbarnehage). Den var veldig flott, og stor, etter datidens standard og vi hadde egne kokker, smøremåltider utenom varmmat, et stort uteområde. Mye i den bhg. er nok fremdeles standard rundt omkring i dagens bhg. Jeg trivdes veldig godt der og gikk der frem til jeg begynte på skolen som sjuåring.
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean. 2008 2013 2015 Sist redigert av Vianne Rocher : 17-02-13 kl 14:11. |
|
|
|
|
|