Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Slalåm for nybegynnere på Geilo

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-13, 19:33   #1
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Slalåm for nybegynnere på Geilo

Kan dere fortelle meg hvordan det er tilrettelagt for nybegynnere som skal lære seg slalåm på Geilo?

Jeg skal hoppe i det denne vinteren og ta med barna i slalåmbakken. Innser at jeg må slutte å grue meg og "berre gjer da"!

Det blir meg selv på telemark, to barn på slalåm. Jeg er flink og erfaren fra tidligere dager, mens barna er helt ferske. De skal sannsynligvis på intro med pappaen sin en helg i løpet av vinteren. Fra før av er de flinke på langrenn og kan ploge, så de er ikke helt uerfarne på ski heldigvis.

Jeg lurer på om det er mulig å ta sånn rullefortau opp bakken, om dette er gratis, og om det blir gøy nok for en halv dag eller så. Hvis ungene er flinkere og vil det, så kan jeg spandere heiskort og kjøre i litt mer avanserte bakker, men da må det være max blå nedfart og stolheis med plass til meg+barna samtidig.

Jeg tenker at jeg må starte med rullefortau, deretter stolheis eller kanskje sånn skålheis, og så avansere til t-krok tilslutt.

Ser det er rullebane ved Geilo fjellandsby, noen som har vært der og kjørt med små barn?

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:59.