Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Antrekk fra Boden, selge eller beholde. Eller?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-13, 15:51   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Antrekk fra Boden, selge eller beholde. Eller?

Jeg gikk jo på en Bodensmell (igjen). Jeg burde jo lært. Denne gang er det i grunn ikke noe i veien med kjolefasongen, den er kjempefin.
Og kjolen sitter i grunn helt perfekt. Fargen er fin, og cardiganen matcher 100 %.

Greia er… Jeg går ikke barlegga på sommeren. Denne kjolen går rett over kneet, og det er helt usannsynlig at jeg vil gå uten noe under på sommeren. Når det er vår/høst/vinter kan jeg jo ha strømpebukse, og det funker tror jeg.

Grønn og hvit kjole. Grønn cardigan.

Men sko da. Hvilke sko har jeg til denne?! Farge? Stil? Jeg har kun ett par hvite sandaler (men da funker jo ikke strømpebukse uansett). Jeg har ellers kun ett par vanlige høyhælte sko, i svart. Ellers er det type ballerina/flate sko i dongeriblå eller brun.

Settet kostet ca 1200 kr tilsammen. Cardigan er cashmere og veldig fin. Jeg måtte dog betale over 700 kr for å få den ut på posten.
Så skal jeg selge bør jeg ha rundt 1500 kr for den.

Er denne kjolen, min cardigan er litt kortere da.

Jeg kan jo fint droppe å bruke den på sommeren da

Enten går det bra, eller så går det over.

Sist redigert av Nessie : 20-03-13 kl 16:08.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:13.