Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva forventer du av service i nettbutikkene?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-13, 16:11   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva forventer du av service i nettbutikkene?

Jeg handler en del over nett. Stort sett synes jeg det går greit. Jeg merker at jeg forventer mer og mer av servicen nå som konkurransen stadig blir større. Jeg forventer at varene blir levert raskt, og at jeg holdes løpende oppdatert dersom det skjer forsinkelser.

Da jeg bestilte (og betalte) ny brødboks fra en norsk interiørbutikk på nett i midten av januar, trodde jeg denne skulle dukke opp en ukes tid senere. Etter en måned etterlyste jeg den og klaget samtidig på dårlig oppdatering underveis. Da skyldte butikken på leverandøren. Butikken klarte ikke å oppspore varen fra leverandøren. Jeg ba om å få kansellere kjøpet og ble lovet at pengene mine skulle tilbakeføres på kontoen min dagen etter. I går fant jeg ut at pengene slettes ikke er tilbakeført. Jeg har sendt e-post igjen, men foreløbig ikke fått noe svar. Jeg undres på om det bare er meg som er uheldig denne gangen, eller om dette er vanlig. I så fall er det merkelig at butikken overlever, synes jeg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:40.