Hva forventer du av service i nettbutikkene?
Jeg handler en del over nett. Stort sett synes jeg det går greit. Jeg merker at jeg forventer mer og mer av servicen nå som konkurransen stadig blir større. Jeg forventer at varene blir levert raskt, og at jeg holdes løpende oppdatert dersom det skjer forsinkelser.
Da jeg bestilte (og betalte) ny brødboks fra en norsk interiørbutikk på nett i midten av januar, trodde jeg denne skulle dukke opp en ukes tid senere. Etter en måned etterlyste jeg den og klaget samtidig på dårlig oppdatering underveis. Da skyldte butikken på leverandøren. Butikken klarte ikke å oppspore varen fra leverandøren. Jeg ba om å få kansellere kjøpet og ble lovet at pengene mine skulle tilbakeføres på kontoen min dagen etter. I går fant jeg ut at pengene slettes ikke er tilbakeført. Jeg har sendt e-post igjen, men foreløbig ikke fått noe svar. Jeg undres på om det bare er meg som er uheldig denne gangen, eller om dette er vanlig. I så fall er det merkelig at butikken overlever, synes jeg.
__________________
LilleT
|