Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Elleveåring på ti timers togtur alene

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-13, 14:25   #10
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elleveåring på ti timers togtur alene

Jeg må bare nevne noe som skjedde da vi tok tog sist. Det lekte 7-8 unger ganske heftig i lekevogna. Full rulle med klatring og hopping og morsom lek.

Så kommer det inn en gutt, med laptop og setter seg til INNI lekevogna og skal spille.
Jeg ber han flytte seg, fordi han risikerer å få laptoppen ødelagt av lekende unger. Det vil han ikke, for det er ikke så nøye om den blir ødelagt. I løpet av under et minutt er lekevogna helt stille og alle ungene sitter passive og ser på den ene som spiller.....
Også må vi ta med oss de minste å gå, for det er jo ikke lenger mulig for dem å leke der.

Nå tror jeg selvfølgelig ikke at det finnes noen på fp som ville latt barne sitt gjøre slikt, men jeg synes alikevel det er en historie verd å nevne.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:55.