Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Familieferie - tips?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-13, 00:42   #22
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Familieferie - tips?

Vi et kva som helst EGENTLIG, men har jente med cøliaki - noko som gjer at ein må begrense seg litt. Dog er det ikkje til store hinderet så lenge ein styrer unna dressingar og sausar - rein mat går bra. Det er likevel frustrerande, og utfordrande språkmessig. Finst det glutenfri soyasaus i Japan liksom :hm:

Mannen min har reist mykje, og budd i fleire land. Eg har reist litt, og ungane er van med flyreiser (besteforeldre i utlandet). Vi er i grunn opne for det meste, men er jordnære nok til å meine at nabofjorden kan vere ei oppleving også Men vi har altså mulighet til å spandere meir enn ein slik kort tur...

Eg likar ikkje 30 grader egentlig. Strand er ok eitpar dagar, men ingen av oss er slike som trives på rein badeferie. Ingen av oss er opptatt av å slikke sol heller. Vi likar å kjøre rundt. Landskap, opplevelsar, museum, god mat, slikt kan vi like. Litt sol og strand kan inngå

Sist redigert av Syrin : 31-03-13 kl 00:48.
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:38.