Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Straks avreise

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-13, 22:25   #1
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Straks avreise

I morgen tidlig reiser vi på tur gitt. Alle har blitt friske og nå gleder vi oss på tur. Junior har hatt nedtelling hele påsken. Vi reiser først en liten uke til Brighton ( vi har også tenkt oss til Rye og til Arundel) før vi drar en uke til Bath. Da skal vi låne bil sånn at vi også kan utforske området rundt. Så skal vi kjøre til Wales å være der i tre netter. Min far kommer så han og mannen skal på fjelltur en dag og vi skal bo på et lite postman pat-aktig sted.Avslutter så med tre dager i London.

Spent på om det blir pes å reise rundt med to barn eller om det går veldig fint. Min mor kommer også over for noen dager så det er mulig å få litt barnevakt på kveldstid.

Ser frem til Afternoon tea, scones og britisk øl. Junior gleder seg mest til dinosaurskjelett på naturhistorisk museum og mannen gleder seg mest til fotballkampene tror jeg.

Om noen har noen reisetips på tampen så kom med dem!

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:13.