Sv: Flyttet tentamen på grunn av Justin Bieber-konsert
Jeg synes det er litt underlig at dette sammenlignes med en hvilken som helst annen konsert. Det er ikke en hvilken som helst konsert. Og selvfølgelig har antallet som skal på konsert noe å si? Det er solgt 75 tusen billetter. Det er mer enn noen gang. Slikt skjer så godt som aldri i Norge.
Jeg vil tro det er ganske mange kids som er på mange konserter der ute, men nettopp fordi det ikke er så massivt får det ikke den samme medieoppmerksomheten.
Jeg har vært på mange, mange, mange, mange konserter, og stått bak, på eller ved siden av scenen på mange, mange, mange konserter og opplevd hvordan publikummet ter seg fra scenehold.
Så også på Operaen da Justin var der. Og jeg har aldri i mitt liv opplevd maken, og da snakker jeg ikke om kaoset rundt omkring i byen, men den ekstreme stemningen.
Det er å banne i musikkjerka å sammenligne det med Elvis eller Beatles, men det er nå en gang slik det er. Vi har ikke sett noe lignende siden da, og jeg vil tro det blir lenge til neste gang, så å mene at dette skaper en uheldig trend? Neppe. Rihanna, Lady Gaga, One Direction er det nærmeste man kommer nå, men de skaper ikke et snev av det samme som det denne lille canadieren får til.
Det er definitivt once in a lifetime.
|