Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Noen måte å finne ut årsmodell simo-vogn?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-04-13, 11:42   #1
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Noen måte å finne ut årsmodell simo-vogn?

Jeg kjøpte en pent brukt simo kombivogn for å ha som sovevogn i barnehagen til Snuppa. Den ble aldri tatt i bruk for hun/vi tok like godt å slutta med dagsoving i samme slengen som vi bytta barnehage(i den nye sover de ute i vogn). Nå står den å støver i kjelleren med bag og det hele og vi får ikke bruk for den. Vil selge den men ser at de stedene hvor det kanskje er lettest å selge, på lokale facebookgrupper, så ønsker samtlige å vite detaljer som årsmodell og slikt. Det har jeg rett og slett ikke peiling på. Ser at den er hel og pen, sort, har aluminiumsunderstell, lufthjul og så er jeg slettes ikke sikker på om jeg vet mer. Har ikke peiling på mer om simo. Er det noen måter å finne ut av årsmodell på den? Hva kan man selge en slik vogn for egentlig? Den har en liten defekt med at der er hull i ett av dekkene, hvor mye bør det trekke ned i pris? Det er sikkert fort gjort å fikse om man har lysta til slikt, vi kom ikke så langt siden det ikke ble bruk for den.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:04.